perjantai 1. kesäkuuta 2012

Kikucon? Desucon? Tracon?

Ainiin tämäkin täällä :D

Kikuconista selvittiin hengissä. Latailen niitä kuvia sitten kun niitä joskus saan kavereiltani, itselläni kun ei taaskaan ollut kameraa mukana...
Käytiin siellä molempina päivinä vähän laulelemassa karaokea ja pelailemassa Project Divaa.
Ooo! Ja cosplaykisan pukujen taso oli huomattavasti parantunut edellisistä vuosista. Suomi on siis kehityskelpoinen cosplay-maa~ :))
Keksittiin uusi korttipelikin siinä sunnuntaina pinikillä. :DD

Desucon onkin sitten jo viikon päästä.
Minua ette tule siellä valitettavasti näkemään, koska minulla ei ole varaa matkustaa paikalle ja ruokkia itseäni paikanpäällä kolmea päivää. Mutta olen löytänyt itselleni muuta ohjelmaa sen viikonlopun ajaksi ettei tarvitse itsesäälissä pyöriä. Joten, koska desu-lipun olin jo aikaa sitten tilannut, myyn sen kaverille joka ei ehtinyt omaa lippua tilata ajoissa. Olen hyväntekijä~<3
MAI kävi tänään tuomassa yhden peruukin muokattavaksi. Lupasin leikata siihen oikeanlaisen otsatukan ja hieman lyhentää sitä, meidän MAI kun on niin pieni~ ^^ En kyllä paljoa siitä uskaltanut pätkäistä, mutta aion hienosäätää sitä sitten vielä itse mallin päässä, että siitä varmasti tulee oikean pituinen. :)
Yuureille lainasin Hatsune Miku peruukkiani. Yuu aikoo tehdä ensi viikon aikana jonkun röyhelömekon, ymmärtääkseni se oli joku Mikun biisi vocaloidien "7 Sins" sarjasta... Yuu ja sen viikko cossit~<3 :D

Itse rupean tässä pikku hiljaa miettimään Traconin cosseja. Tarkoitus olisi osallistua kahteen eri ryhmäcossiin, mutta saa nähdä toteutuuko niistä edes toinen jos kumpikaan. Jos ei, saatan päätyä käyttämään vanhoja cosseja, säästösyistä, sillä olen suunnitellut ensi vuodelle jo kaksi ISOA cossia. (proppeja ja muita ylimääräisiä irto-osia~<3)

Olkaa ihmisiksi siellä Desussa ja tehkää niitä ihania videoita youtubeen, niin voin sitten fiilistellä niitä~ :3

Näihin tunnelmiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti